onsdag den 8. juni 2016

Om mors baller, fars dag og hedebølgen

Det viste sig at være en god idé, at jeg holdte mig igang med fitness under graviditeten - og jeg har glædet mig til at komme igang igen😤

Jagten på "baby tilladt"-træning
Jeg har derfor søgt en del efter mor/baby hold og kom i tanke om min tidligere instruktør fra Fitnessworld, Nina, der har udendørs mor/baby hold😜 Så forleden invaderede jeg selv, og en flok optimistiske mødre og deres babyer, legepladsen Oasen i Søndermarken. 

Den stod på stationstræning på stativerne og løb - det gik godt, alle overlevede på hvert deres niveau, selvom det var møgvarmt😜💦 Se mere her

For faen den der Fars Dag
Og så var det jo lige Fars Dag😳 Det har altid været en svær dag ik?! Nå, men nu var der jo én til far at tage højde for. Faren her på Frederiksberg fik en nøglering...han blev som forventet ret rørt og moren var tilfreds🙋 


Og så er der jo lige hedebølgen...hold nu op hvor er det ikke lutter idyl at få en baby i foråret = en sommer med nyfødt. Wilbert er som tidligere nævnt en VARM FYR😳 Så vi har kæmpet med skrigeri de seneste dage. 


Slående lighed!!!

Vi kalder ham derfor DR. Evil, når det er rigtig slemt😂 

1 kommentar:

  1. Hej Linette. Hvor bestiller man sådan en fin nøglering? Den er super cool! Vh Tina

    SvarSlet