onsdag den 15. juni 2016

Burde børn ikke selv bestemme?

Lettere mat i lakken efter 3-måneders vaccination...

Igår morges så jeg Mette Marie (bloggermama bag tasterne på Twinpeaks) i Go' morgen Danmark. På baggrund af hendes artikel i Berlingske må jeg indrømme, at jeg ofte har tænkt det samme om Wilbert. For gad vide hvad vores generations børn synes om, at vi har serveret dem for de sociale medier fra de blev født, som mange af os jo har😞

Nul nøgenhed!
Jeg er meget enig med Mette Marie i, at man ikke bør poste billeder af sine børn nøgne, syge eller i anden intim situation. Så det afholder jeg mig fra - med ovenstående billede som enestående undtagelse her på bloggen. 


På vej til lægen, Wilbert er ganske uvidende.

Også derfor har jeg on and off haft lukket profil på Instagram. Så hvad afholder mig fra at lade være med at lægge billeder ud af mit barn? Tja først og fremmest er det rigtig hyggeligt😌  Jeg bruger mest Instagram og "møder" mange fra min familie og venner fra Jylland på den måde. De vil jo gerne følge med - bilder jeg mig ind😂 Derudover er det sjovt med et medie som Instagram, at man kan kommentere og kommunikere på tværs af hele verden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar